top of page
  • Writer's pictureOri Ron Dsgn

הטיפים שלי לבית המעוצב שלך #4


איך לעצב את הבית - חלק רביעי


אז אחרי שברשימה הראשונה דיברנו על אבזור וקישוט הבית, על בית חם ומזמין, ועל סדר ואחרי שדיברנו על צמחים, פרחים ועל הכניסה לבית ברשימה השנייה ועל טיפים שיעזרו לכם לעצב חלל מעניין, כזה שהעין נעה בו ממקום למקום, מגלה דברים חדשים – ולא משתעממת. (בדרך כלל זה מלווה בשאלה: "יו- איזה יופי! מאיפה זה?") ברשימה השלישית

היום נדבר על עניינים תרבותיים 🙂

ספרים בבית – ואומנות בבית.


ספרים, רבותי


כבר כתבתי בעבר שהספריות הביתיות הן אחד מהפריטים שאני יותר אוהבת בבית.

איך מסדרים אותן כך שיהיו יפות ומסוגננות? יש כמה חוקים – אבל לפני שנתחיל חשוב לדעת שאין נוסחת קסם לסידור הספריה – זהו תהליך שהוא בעיקרו ויזואלי ולעיתים של ניסוי וטעיה, אבל יש כמה חוקים בסיסיים שיעזרו לך לעשות את זה "נכון", כמה רעיונות פשוטים שכדאי לקחת בחשבון כשמתחילים.

הטיפים שלי לסטיילינג לספריה מנצחת כאן


אומנות לנשמה


אני מאוד אוהבת אומנות – ובית ללא פריטי אומנות הוא בית חסר מבחינתי – חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית הוא הבחירה של יצירות האומנות שיקשטו אותו. אבל אנשים רבים חוששים מבחירת האומנות לבית – אולי בגלל שזה אחד הפריטים היותר אישיים שיש לבחור, כאלה שיכולים להיות שנויים במחלוקת, אולי כי משבחרנו את היצירה מעט מהאני הפנימי שלנו נחשף, אולי כי אין "מחיר מחירון", אולי כי מה שאוהבים נראה לנו יקר ולא בתקציב שלנו. כך או כך – הבחירה נדחית, הקירות נשארים ערומים.. ואני נתקלת פעמים רבות כל כך בקירות העירומים האלה,  או ביצירות שבלוניות ובנליות – כשכל מה שצריך זה בעצם דחיפה קלה כדי שנבחר יצירות מעניינות ומשמעותיות יותר.

אז איך לבחור? אני מאוד אוהבת את האומנות המקומית – ויש כל כך הרבה אומנים מוכשרים שניתן לרכוש את היצירות שלהם. אם התקציב שלכם לא גבוה – בקרו בגלריות שמייצגות אומנים צעירים או חפשו ברשת אומנים שמוכרים את יצירותיהם.

בתקציבים גבוהים יותר: בקרו בגלריות! חפשו מה "עושה לכם את זה"- מה גורם ללב שלכם להחסיר פעימה, מה מלווה אתכם גם אחרי שיצאתם מהגלריה. עדיין קשה? אני נעזרת בשירותיה של מתאמת אומנות, שהיא מעין גלריה ניידת: יצירות האומנות של האומנים אותם היא מייצגת מוצגות על המחשב שלה. אנחנו מגיעות לבית הלקוח – היא מתרשמת מהבית ומהלקוחות ומציגה בפניהם את היצירות שיתאימו.

ואילו פריטים לבחור? אני מאוד אוהבת פריטים גדולים שמושכים תשומת לב ושיש להם סטייטמנט. כאלה שימשכו את תשומת הלב ויעוררו עניין. ולהבדיל: גם קיר  קולאז' של יצירות אומנות קטנות יותר יראה טוב: היצירות הקטנות כולן מתגבשות לכדי יצירה אחת שלמה.

איך לעצב קיר קולאז'? – בפוסט הבא. עוד על בחירת אומנות, על גלריות נבחרות – בפוסט נפרד.

צריכים עזרה בבחירת האומנות? – אני כאן! דברו איתי או השאירו לי הודעה

1 view0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page