top of page
  • Writer's pictureOri Ron Dsgn

עיצוב פשוט, מינימליסטי ומוצלח בחמישה צעדים

Updated: Jan 18, 2022



גם הדירה שלך יכולה להיראות מתוחכמת ומינימליסטית


מה מבדיל בין דירה מינימליסטית, מעוצבת ומהממת באמת לבין דירה שיש בה סתם מעט חפצים? מחדר מתוחכם ועשיר ובין חדר פשוט ומשעמם? בכמה טריקים פשוטים ניתן לעצב חדר מינימליסטי ומתוחכם.

  1. שמירה על איזון ופרופורציה כשיש רק מעט אלמנטים בחלל צריך לדבוק עוד יותר בחוקים שיוצרים עיצוב פנים – כמו איזון, הרמוניה, פרופורציה. לדוגמא: הרהיטים חייבים להיות פרופורציונליים לחלל – לא גדולים ולא קטנים מידי. החלל כולו אמור להיות מאוזן – כלומר: לא להעמיס בצד אחד ולהשאיר את הצד האחר מיותם מחפצים. אמורה להיות תחושה של הרמוניה בין כל החפצים – לא אתה לא אמור לקנות הכל בסטים – אבל כן אמורה להיות התאמה ושפה משותפת בין הריהוט לאביזרים לכל מה שיש בבית. ואם אתה רוצה להשיג דרמה באמצעת חפץ שאינו פרופורציונלי במתכוון – דאג שאכן תהיה דרמה: שהוא יהיה ענק או קטנטן – ושיובן שזו לא יד המקרה או שזו טעות.

  2. איכות ולא כמות! בחר את החפצים בקפידה – ותמיד תעדיף איכות על פני כמות. העדף חפצים מעטים ומיוחדים – חפצים שהם "פיסים" – על פני חפצים שנקנו מקטלוג או מרשתות.

  3. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים הפרטים הקטנים הם אלה שעשים הבדל גדול. פרט קטן על הכורסא שלך יכול להיות חשוב במיוחד בחלל מינימליסטי ופשוט. רקמה פשוטה על הכרית, מסגרת מוזהבת, – ממשהו שאולי לא שמים אליו לב מיד כשנכנסים, אבל שמוסיף לעושר העיצובי שבחדר. זו גם הסיבה שמרקמים וטקסטורות חשובים במיוחד בחלל מינימליסטי.

  4. פלטת צבעים ניטרלית רגועה – עם אלמנטים טבעיים נכון שיש חללים צבעונים ומינימליסטיים – אבל כעקרון – אם אתה חושק בחדר מינימליסטי ומתוחכם – דבוק בצבעים ניטרליים וטבעיים

  5. תאורה תאורה תאורה בחללים מינימליסטיים לתאורה יש חשיבות כמו לרהיט גדול כמו הספה בסלון. נצל את התאורה הטבעית והשתמש במשחקי אור וצל במשך היום, ובשעות החשיכה –גוף תאורה מיוחד יכול לתת את הטון לכל החלל.

בהצלחה!


4 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page