top of page
  • Writer's pictureOri Ron Dsgn

הטיפים שלי לבית המעוצב שלך #3

אז אחרי שברשימה הראשונה דיברנו על אבזור וקישוט הבית, על בית חם ומזמין, ועל סדר ואחרי שדיברנו על צמחים, פרחים ועל הכניסה לבית ברשימה השנייה נדבר הפעם על טיפים שיעזרו לכם לעצב חלל מעניין, כזה שהעין נעה בו ממקום למקום, מגלה דברים חדשים – ולא משתעממת. (בדרך כלל זה מלווה בשאלה: "יו- איזה יופי! מאיפה זה?")

עיצוב אקלקטי אז הדרך הראשונה ליצור עניין היא עיצוב אקלקטי – כזה שמשלב אלמנטים מתקופות שונות, מחומרים שונים: חדש וישן, מודרני עם עתיק, פריטים עגולים מול פריטים עם פינות חדות ובמראה נקי, זול עם יקר, פלסטיק עם בטון…. איך עושים את זה נכון? – התחילו עם הפריטים הגדולים בחדר : הספה, שולחן האוכל, כורסא ומשם המשיכו לפריטים קטנים ומרכזיים פחות.

שילוב חומרים עץ עם בטון, סוגים שונים של טקסטיל, עור, ברזל, זכוכית.. כדי ליצור הרבה עניין דאגו לכך שבכל נקודת מבט יהיו לפחות 5 חומרים שונים. אם אתם אוהבים עיצוב מינימליסטי- 5 חומרים שונים יספיקו לכם. אם אתם אוהבים מראה עשיר יותר – נסו לשלב 8-10 חומרים שונים. זה נשמע הרבה אבל חשבו: רצפה היא חומר אחד, הספה – חומר נוסף, הצמחיה, הכריות, האביזרים.. – כולם חומרים שונים.

ניגודים, הפכים משלימים שחקו עם צבעי חמים וקרים, חומרים חמים (עץ, עור, טקסטיל) מול חומרים קרים (זכוכית, בטון), הוסיפו מרקמים וטקסטורות שיתנו עומק לחלל ויגרמו לו להיות מעניין ונעים.

מבטיחה לכם שכשתיכנסו הביתה תגידו : "איזה יופי" ו-"איזה כיף להיות בבית".

בהצלחה!

ואם אתם צריכים הכוונה – אני פה, שלכם, אורי

2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page