top of page
  • Writer's pictureOri Ron Dsgn

טיפים לעיצוב הבית #1


מכיר את ההרגשה הזו שאתה נכנס לבית ומרגיש ש"זה זה"? אתה לא יודע וקשה לך לשים אצבע ולומר מה ה"זה-זה" – אז אתה אומר שזה בית "חם",  "מזמין" "נעים"… אבל זה רק חלק מהעניין, וחלק אחר נשאר לא ברור.

איך לעצב בית כזה? אני כאן כדי לחשוף קצת מהסודות שיעזרו גם לך לחיות בבית שיש לו את זה.

כשאני מעצבת בית – אני תמיד לקחת בחשבון המון אלמנטים – אם זו הבחירה של הספה הנכונה בגודל הנכון לסלון, צבע הקירות, ריצוף האמבט…  לוקחת בחשבון עקרונות עיצוביים, דואגת לפתרונות אחסון, חושבת על פרטי דקורציה – וחושבת על מה יעשה את הבית שלך ליפה, מזמין, נוח. אבל החוכמה היא לא ללכת ולקנות את הספה הנכונה או גוף תאורה או כל דבר אחר. כל אלה הם לא הדברים שיהפכו את ביתך לבית שלך. כל אלה הם עוד חלל, עוד דירה מסודרת. החוכמה היא לעשות את זה ייחודי – כך שיתקבל חלל מעוצב לפי עקרונות נכונים – אבל כזה שנותן את התחושה של "זה-זה" אז מה כן יהפוך את החלל הזה לבית? לבית – בדיוק כמו לבן אדם – יש אופי וייחוד משלו. בית לא אמור להיות רפליקה של תמונה שראית במגזין. הוא אמור להיות הבית שלך. וכדי שתוכל גם אתה לחיות בבית עם אופי – בית כזה שזוכרים, בית חם, נעים, מזמין.. כזה שרוצים לשהות בו או רוצים כמותו.. בית עם טביעת האצבע של מי שגר בו. אם תוסיפו לבית את המזכרות שאתם אספתם, את התמונות שלכם שמזכירות לכם אירועים משמחים בחייכם או אנשים שאתם אוהבים, את הספרים שאתם אוהבים – הבית יקבל את טביעת האצבע שלכם.

הנה- כאן תוכלו לראות כאן כמה הטקסטיל משנה את אופי הבית והופך אותו במהירות ובקלות מחלל עם רהיטים – לבית חם

סדר שיהיה פה

דאגו לבית מסודר: כל דבר שיהיה במקומו, עם פריטים שמשמחים אתכם ושאתם אוהבים, זרקו את כל השאר

אחד הדברים שהכי תורמים להרגשה נעימה. גם אם אתם לא מהטיפוסים שסדר מאוד חשוב להם בית מתוקתק – הרי שבלגן וחוסר סדר מכניסים הרבה סטרס מיותר לחיים – ולמה להכניס עוד סטרס לחיים לחו צים ממילא? למה שתבזבזו 20 דקות בחיפוש אחר מפתחות במקום להשקיע 2 שניות בלהניח אותם במגש קטן בכניסה? למה לחפש סוכר ולגלות שיש כבר 3 חבילות מתחת לערימת הקורנפלקס? דאגו שיהיה מקום לכל דבר – ושכל דבר יהיה במקום – ותזכו בחיים רגועים בהרבה.

בקרוב טיפים נוספים מוזמנים לשתף!

2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page